הבלוג של טל











{מרץ 25, 2014}   הדברת פרעושים

הדברת פרעושים היא הדברה אשר מיועדת לחיסול נוכחות של פרעושים ומניעה של התרבות שלהם. הפרעושים אלו חיות קטנות ומציקות שאינן מזיקות ממש אלא בעיקר יוצרות אי נעימות אצל בני האדם. כמו כן הפרעושים יוצרים פצעים על גבי העור של בעלי החיים כמו למשל חתולים וכלבים. הפרעושים יכולים לקפוץ ממקום לקום ובאופן ככלי הם יעדיפו להיות במקומות קרירים וחשוכים ומקומות שיש להם מזון זמין, כשהמזון שלהם הוא דם.

הדברת פרעושים

הדברת פרעושים

יעילות ההדברה

עקיצות הפרעושים יוצרות מטרד של ממש. הפרעושים יכולים לקוץ על לגובה של עשרות סנטימטרים ולכן הם מצליחים לטפס על בעלי החיים ועד לברכיים של בני האדם. הפרעושים ניזונים מדם וזה יכול להיות דם של בעלי החיים או של בני האדם והם מתרבים בקצב מהיר ביותר. כאשר מבצעים הדברת פרעושים שאינה רק על בעלי החיים אלא גם בסביבה, ההדברה תהיה יעילה מאד.

חשיבות הדברת בעלי החיים

על מנת להשלים את פעולת הדברת פרעושים מומלץ להדאוג גם לבעלי החיים. בעלי החיים כדוגמת הכלב והחתול ידועים כנשאים של הפרעושים והם גם נפגעים מהם. הפרעושים מוצצים את הדם של בעלי החיים והתגובה לכך היא פצע אשר מגרד מאד. הכלב או החתול אינם יודעים כמה חשוב להימנע מגירוד והפצע שלהם עלול להתפתח לפצע גדול. לכן, כאשר עושים הדברת פרעושים חשוב להדביר גם את בעלי החיים.

הדברת הסביבה

הדברת פרעושים מגיעה לכל מקום בו עשויים הפרעושים לגדול ולהתרבות. הפרעושים מתפתחים בקצב מסחרר ואם לא מקפידים להדביר את המקור הם ימשיכו להגיע ולא תהיה כל יעילות להדברה. מדביר מנוסה יחפש אחר מקומות בהם יכולים הפרעושים לשכון וידביר אותם במטרה לקטול את הפרעושים הקיימים ולמנוע מהם להמשיך את תהליך ההתרבות.



כתיבת תגובה

et cetera