הבלוג של טל











{ספטמבר 2, 2014}   הדברה בדרום

בעלי עסק קטן או גדול רוצים להרגיש בו נינוחים כמו בבית. כל בעל עסק רוצה להתגאות בעסק שלו, להזמין אליו לקוחות או פשוט לעבוד בו בלי מזיקים. וכשמדובר במזיקים כמו פרעושים, חולדות, נמלים או כל מזיק אחר, הם עלולים לא רק להציק ולהפריע אלא גם לפגוע במהלך התקין של יום העבודה. כשהעסק נמצא בדרום, הדברה בדרום תפתור את הבעיה ותאפשר לעסק לחזור לשגרה מהירה כמעט ללא הפרעות.

הדברה בדרום

הדברה בדרום

הדברה בדרום – קביעת השעה

לאחר שגילית כי בעסק שלך יש מזיקים, ראית אותם, הרחת או שאתה מרגיש גירודים רבים, זה הזמן להזמין הדברה בדרום ולפתור את העניין כדי לחזור ליום עבודה תקין. את השעה להגעה של ההדברה אתה תקבע ועדיף שתפריעה לך כמה שפחות. לכן, נסה לתכנן את הגעת ההדברה לסוף יום העבודה כך שתוכל לצאת ולהמשיך בשגרה למחרת. השעה של הדברה בדרום נקבעת אך ורק על ידך אז בחר את השעה המתאימה לך ביותר.

הדברה בדרום – איתור מזיקים

אם המזיקים במקום העבודה הם עכברים או חולדות, ההדברה נעשית בשני שלבים על מנת לבדוק שמזיקים אלו אכן נתפסו או עזבו את המקום. כמובן שאם שמים מלכודות קל לראות האם הן עבדו או לא כי החולדות או העכברים יתפסו בהן ואז כל שנותר הוא לפנות אותם הרחק ממקום העבודה.

הדברה בדרום – אחריות

הדברה בדרום מגיעה עם אחריות לפיה המזיקים לא צריכים לחזור ואם אלו חזרו יתכן כי לא אותר המקום ממנו הגיעו המזיקים וזהו מצב נדיר, אך יכול לקרות. במקרה שלא אותר מקור המזיקים הדברה בדרום תתבצע שוב ותאתר מחדש את המקום כשהכל במסגרת האחריות של ההדברה. האחריות נותנת לבעל העסק שלווה למספר חודשים ואפילו שנה (תלוי בהדברה) בה הוא יודע שלא יצטרך להתמודד מול מזיקים.



כתיבת תגובה

et cetera